Четвер
03.07.2025
01:24
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Skreen - обговоренню підлягає все :)
Головна Реєстрація Вхід
шліфовка клапвнів і циліндрів - Форум »
[ ТИЦЬНИ ТУТ, побачите хто шо нового на форумі написав · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: toofast  
шліфовка клапвнів і циліндрів
toofastДата: Понеділок, 16.06.2008, 21:28 | Повідомлення # 1
Група: Модератори
Повідомлень: 75
Статус: Оффлайн
хто знає де можна відшліфувати клапани головки блока циліндрів для більшої продуктивності двигуна і чим це роблять, і чи можна це зробити самому?
і ще питання: де нормально можна шліфанути циліндри?


Повідомлення відредагував toofast - Понеділок, 16.06.2008, 21:29
KaVyNДата: Середа, 18.06.2008, 21:01 | Повідомлення # 2
Група: Перевірені
Повідомлень: 179
Статус: Оффлайн
в технічному коледжі шліфують головки і вроді колінвали, а клапани взагаліто ніхто не шліфує їх або райбують(притирають) щоб щільніше прилягали до гнізд. для більшої подуктивності на бензиновому двигуні зменш камеру згоряння(викинь прокладки якщо їх більше ніж одна, або шліфанги головку), на дизелі треба ставити турбіну, але це задоволення дуже дорого обійдеться.

Додано (18.06.2008, 21:01)
---------------------------------------------
а авто яке?


Ni}{to
toofastДата: Четвер, 19.06.2008, 18:30 | Повідомлення # 3
Група: Модератори
Повідомлень: 75
Статус: Оффлайн
да, турбіна дорога....
я ваще то думав може клапана розточити для більшого потоку палива, але напевно буде хавати багато.....
KaVyNДата: Субота, 21.06.2008, 12:23 | Повідомлення # 4
Група: Перевірені
Повідомлень: 179
Статус: Оффлайн
краще поставитьи облегшені поршні і облегшені шатуни, можна зробити стайлінг головки, але її потрібно вести у Львів

Ni}{to
toofastДата: Вівторок, 24.06.2008, 19:39 | Повідомлення # 5
Група: Модератори
Повідомлень: 75
Статус: Оффлайн
а в нас хіба не роблять?
TangoДата: Вівторок, 24.06.2008, 21:29 | Повідомлення # 6
Група: Модератори
Повідомлень: 450
Статус: Оффлайн
стайлинг головки циліндрів? шось воно не фуричить.
KaVyNДата: Понеділок, 30.06.2008, 14:07 | Повідомлення # 7
Група: Перевірені
Повідомлень: 179
Статус: Оффлайн
там переробляється газорозподільчий механізм.

Ni}{to
TangoДата: Понеділок, 30.06.2008, 14:20 | Повідомлення # 8
Група: Модератори
Повідомлень: 450
Статус: Оффлайн
хіба так.
toofastДата: Середа, 02.07.2008, 21:17 | Повідомлення # 9
Група: Модератори
Повідомлень: 75
Статус: Оффлайн
і як це робиться? шо там вже можна поміняти?
KaVyNДата: Четвер, 03.07.2008, 12:52 | Повідомлення # 10
Група: Перевірені
Повідомлень: 179
Статус: Оффлайн
це коли головка з нижнім розташуванням розподільчого вала переробляється так що штанги і штовхачі викидаються а розподільчий вал ставиться зверху. але не на всіх авто можна таке замутити. тай дорого це. а ще в Львів пиляти туди, назад купа $ треба.

Ni}{to
TangoДата: Четвер, 03.07.2008, 22:39 | Повідомлення # 11
Група: Модератори
Повідомлень: 450
Статус: Оффлайн
шось я то всьо уявити не можу..
toofastДата: Вівторок, 08.07.2008, 21:40 | Повідомлення # 12
Група: Модератори
Повідомлень: 75
Статус: Оффлайн
взагалі то не перший раз чую, але ніколи не звертав уваги.
TangoДата: Середа, 09.07.2008, 00:36 | Повідомлення # 13
Група: Модератори
Повідомлень: 450
Статус: Оффлайн
Quote (toofast)
хто знає де можна відшліфувати клапани головки блока циліндрів для більшої продуктивності двигуна і чим це роблять, і чи можна це зробити самому?і ще питання: де нормально можна шліфанути циліндри?

кароч цю вю штукенцію робив цими днями на свому вольво. на клапанах нагар 3-4мм! робити самому можна. як я робив: взяв дрельку засунув туда клапан і на низьких оборотах головкою клапана да наждачки 100-тки прижимав, потім коли вже будо сіре до 240-ківки. Але спочатку весь нагар зрізав грубим ножом. потім шийку клапана на оборотах дрельки наждачкою обпилював. Получилось нормально. Притирання клапанів робив тоже дрелькою. запихаємо клапан в головку циліндрів і з другої сторони запихаємо на клапан шланга кусокпотім в шланг шпильку, а шпильку(не на волосся а болт такий smile ) вже в дрельку засовува.
на невеликих оборотах притирав кожен клапан то в одну, то в другу сторону. всього притирав 3 дні клапани по разу кожен (3 рази вийшло кожен клапан).

після притирки ставимо клапани в головку циліндрів вверх, сильно притискаємо клапани і наливаємо солярки (навіть якшо мотор бензиновий, бо соляра густіша) і чекаємо, дивимось чи клапани пропускають соляру і які (впускні чи випускні), якшо пропускають, то притираємо ше раз. в кінці в мене 3 клапани коли наливав солярку починали пропускати по трохи десь за 10 хвилин, інші не пропускали, то я більше не притирав.

виробітка циліндів була 1-2 мм, то я лишив як є, дуже багато роботи з тим. сьогодні всьо зібрав, заводив - більш менш, залив деякі місьця герметіком, і чекаю до завтра коли застигне.

------
якшо є питання, шось не зрозуміло кажіть, можу намалювати малюнки.

і ще.. до мопеда шліфував циліндр сам - не раджу. багато роботи і ефективність не та))

а яка виробітка циліндір і на циліндрах є нагар чи шо там? може там росточку треба а не шліфовку? шліфують колінчатий вал а росточують циліндри.

Повідомлення відредагував Tango - Середа, 09.07.2008, 00:39
TangoДата: Середа, 09.07.2008, 00:40 | Повідомлення # 14
Група: Модератори
Повідомлень: 450
Статус: Оффлайн
також при шліфовці клапанів може виникнути питання як сальники міняти, розсухарювати засухарювати і т.д. за минулі пару днів всьо сам робив. як треба розкажу.
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Copyright Змінив))) © 2025